Tuesday, January 4, 2011

Ape yg perlu buat jika DITINGGALKAN???

*salam..aii kawan2 ku,, kita bertemu kembali..kali ni rasanya aku just nk berkongsi cerita or pengalaman tentang camna kita nk lalui saat2 putus cinta...al-maklumlah weii,zaman2 remaja memng gila la pasai cinta ni toi x?? kihkihkih...for sure korang semua penah bercinta dan putus cinta kan?? bak kata org putus di tengah jalan...chewwaahhh,,pandai2 ja aku ni,tp rasa toi dah..kononya nangis bagai nk rak la putus cinta ni,memng frust habisla katakan..(padan muka sapa suruh gatai bercinta) kihkihkih...untuk melupakan pasangan masing2 memng susah sgt tambah plak org tu fist love la kn..so mcmna kita nk wat erk?? hihihi..kalu bg aku,aku pon pernah bercinta,penah ditinggalkan dan penah meninggalkan dia gak (padan muka sapa suruh hg kongkong aku?? lom apa2 nk halang aku..)ayat2 aku ar tu...eee kejam gak aku ni..tp insyaallah kita akan bertemu yng lebih baik dari pasangan kita dulu tu..so,kepada kawan2 ku jgn sedey n putus asa tau..must strong k dear..(hihihi) kat sini aku nk sertakan coretan aku mcmna nk atasi saat putus cinta korang baca n kasi conclusion erkk...*

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA


Popular Posts

KEGEMBIRAAN