Wednesday, April 25, 2012

Yg Lepas biarkan lepas.. hidup mesti diteruskan..mulakan hidup dengan senyuman than disebalik senyuman cuba hilangkan kesedihan yea..



hisyy..sakit yang paling sakit adalah sakit hati an?? kesakitanya dirasai oleh seseorang yg dikecewakan??mcm tu kea??mybe sakit hati lebih sakit daripada dipukul,dilanggar dan sebagainya..sbb ape?? sbb sakit hati nie sangat mudah utk mengalirkan airmata sedangkan org yg patah kaki,dipukul,exsiden hbis kuat pon x bnyawa tp kalo bnyawa air mata tu mcm seakan2 x kluar, aku pon x paham knp coz bnda tu pernah trjdi kpd aku kan..
tp kalo melibatkan soal hati dan perasaan??adoyai..susah utk dikatakan..he3 ! tp aku x mnangis laa tau..just nak pesan jea kpd sesiapa aja..jika anda dikecewakan jgn lah menangis, air mata korang mahal tau x?? mmg laa org slalu ckp,("ko tahu ape??bkn ko yang rasa kan n ko x thu ape yg aku rasa") adoii.. mmg laa aku x rasa tp xkan ak nak biarkan ko tros mnangis jeaa?? btol x??ak xnak tgk korang bsedih coz sebaliknya korang patut solat,bzikir n bdoa,kalo korang tros buntu buat laa solat iztkarah minx ptunjuk drpd allah s.w.t, insyallah ia akan berikan kpd korang..islam nie mudah laa n x kejam !mcm2 cara korang bole buat just nak or tidak jea !..yelah, korang hilang bf n gf jea?? bknya korang hilang Family korang,kawan2 korang..sebaliknya allah s.w.t sentiasa bersama2 korang..so korang x perlu risau la k,.. mmg laa bila putus cinta nie sedih,kecewa .. aku pon da pnah rasa.. tp ape nak buat?? kalo korang menangis smpai bengkak mata sekalipon bnda tu akan settle kea??pndai2 laa pikir sendri.. sekadar nasihat jeaa k..pikirlah kearah positif coz itu yg lebih baik untuk diri korang..lagi satu, semasa korang bsedih semestinya korang x bole terima org lain kan dalam hidup korang??maklum laa still tringatkan yg lama?? haha (lawak2) , bila korang sekat seseorg yg ingin memasuki dalam hidup korang mcm mna korang nak lupakan yg lama??hmm..hmmm..hmm.. btol x ??drpd korang tros tringat kt ex bf n gf korang??menangis??emosi? n mcm2 lgi.. korang ase puas kea?? dan korang akan terus ingt , ingt , ingt, sedangkan ex pasangan korang sedang berfoya kt luar sana?? haha! kesian2..serious kesian..
xape laa.. dah besarkan??mature?? bole laa korang pikir sendri.. tp jgn suka mnyakitkan diri coz perbuatan tu dilaknat oleh allah s.w.t ! sebaliknya buatlah keputusan yg bijak utk kebahagian korang yeaa..
Bgi lelaki insyallah korang akan jmpa tulang rusuk korang n perempuan insyallah korang akan jmpa gabungan korang..
jangan sedih2 tau.. apapon yg trjadi,ku kan slalu ade untuk mu !(aku suka kata2 nie xD )
stakat nie shaja repekan aku.. xtau laa, aku nie suka merepek, bosankan dgn aku..tp xape laa..bosan kea ape kea..yg pnting korang bahagia kan3..ketawa dan senyuman dsebalik kdukaan adalah baik untk menutup rasa drpd bersedih..mmg laaa susah utk mngukir sebuah snyuman apabila hati sedang trluka tetapi percayalah setiap kelukaan ade ubatnya../..  
Aku Sntiasa Mendoakan seluruh Kebahagian korang! Kita Bersaudara ! Amin..


ASYRAF SPYWARE

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA

Popular Posts

KEGEMBIRAAN