Wednesday, April 25, 2012

MACAM NIE KEA?? KALO BENAR SAYANGKAN SESEORANG ??. . =)

Dialong Diantara sebuah pasangan , dimana seorang perempuan yg setia dan memahami perasaan pasanganya walaupon bekas teman lelakinya ingin kembali kepadanya tetapi keputusan yg bijak dilakukan dan insyallah mungkin ia akan mndapat kesan kegembiraan dan kebahagiaan yg berpanjangan.. amin.. =)

GIRL : awak, saye nak bg tahu awk sesuatu . .



BOY : ye awak,ape die ckp laaa. . =)


GIRL : Ex saya dtg balik nakkan saya ... Hmm !!

BOY : Hmm .. Awak masih cintakan dia keaa ?


GIRL : Hmm ... Entah ! Awk rasa ? ?


BOY : kalau awk masih sygkn dia , awak pergi lah pada dia yea.. =)


GIRL : Awak x cemburu ke ? Awak tak marah ?


BOY : ( tunduk dgn nada suara yang sayu ) Buat apa sye nak marah awak kan ! Mungkin dia boleh jaga 



            awak


            dgn sempurna than yg penting sy nak awk gembira + bahagia ... Saya tahu kalau betul awk sygkan            


             saya ,takkan ada orang lain boley rampas awak dari saya kan.. =)

             ( tunduk lalu setitis air mata jatuh 
membasahi bumi )


GIRL : ( terdiam terpaku dgn kata2 lelaki tersebut) awak, saya tak inginkan yang lain, saya janji cinta saya 


            hnya untuk awak .

(sangat sweet) =)

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA


Popular Posts

KEGEMBIRAAN