Thursday, August 2, 2012

HARI BAHAGIA BUAT SAHABATKU DI SELAYANG

Salam Ana..
Aku bersyukur pada allah ko skrg dah nak jadi isteri orang..kdang2 mcm x pcaya jeaa..dah laa nakal n mcm tomboi plak tu..hi3..jga laa laki kau baik2 yeaa..Jgn pukul2 plak lari plak nti !..yg pnting skali sebagaimana ko idamkan selama ni tercapai jugak yea, untung laaa nti ade anakKAN.ko ajar anak ko tau jgn bgi jdi mcm ko,nti hbis laki die hentam..he3..aku iringkan doa moga rzeki kau berpanjangan,dan hadapi la cabaran,dugaan bila dah bergelar isteri nti..Kerana pahit manis bergelar isteri ni..kau akan rasa dan kau lalui seharian hingga ke akhir hayat..Jaga hati suami mcm kau jaga diri sendiri atau lebih dri diri sndri yeaa..pe2 hal roger aku jea k.. msti x brani lelaki ko buat prangai , kan3 ! hahaMaaflah aku kerana takder hadiah yg istimewa buat kau n xdpt hadir majlis walimatulurus ko nti..soe sgt2 yeaa..hanya doa kudus yg dapat aku beri..moga ko sekeluarga dirahmati serta diberkati oleh Allah.Dipanjangkan rezeki dan dilindungi dari bala bencana di dunia dan juge di akhirat......amin :)
last aku nak pesan ! berpakaianlah mcm perempuan oke ! peace !

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA

Popular Posts

KEGEMBIRAAN