Thursday, August 2, 2012

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK


hye kawan , lama kan saya tak update blog busyuk ni ? huhu . okey sebelum terlambat , saya nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan Al-Mubarak . saya dah wish kat facebook tuk kawan-2 huhu , tapi tak ada mase lagi nak wish kat blog kan ? huhu . saya harapkan sangat-2 ramadhan kali ini datang dengan lebih bermakna buat kita semua , aminn InsyaAllah . siapa tahu , berkat kesungguhan kita dalam beribah selama ini di kabulkan oleh Allah S.W.T pada bulan ramadhan ini . Amin . sentiasa lah berbuat baik , dan pertingkatkan amalan kita , huhu , sayangnya tak dapat sambut kehadiran ramadhan bersama keluarga tersayang . . ermm hari 1st day berbuka dengan kawan-2 saya smpai skrg..haha..Alhamdulillah segalanya baik-2 sahaja . huhu . pulang dari kelas , pergi bersiap ke bazar  . huhu . Ya Allah begitu banyak hamba-2 Mu yang sedang mencari makanan untuk berbuka puasa . berjalan berhimpit , bertolak dan berseret . huhu Akhirnya saya temukan menu berbuka yang sesuai tuk saya , Nasi kukus wif Ayam berempah , huhu . Air tembikai dengan air kelapa laut jadi pilihan saya hari ini . Alhamdulillah , terima kasih ya Allah kerana memberi peluang untunk kami bertemu bulan ramadhan yg penuh berkat ini . terima kasih kerana telah memanjangkan umur kami . InsyaAllah masih dapat bertemu ramadhan pada tahun-2 yang akan datang . Amin . ^^

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA


Popular Posts

KEGEMBIRAAN