Saturday, April 14, 2012

Mat Remp-it ohhh mat remp-it !





Kelmarin petang macam biasa aku keluar meronda2 bwak adik2 yg dsygi.. he3 ...aku jmpa laa beberapa anak remaja menunggang motorsikal dengan membonceng awek-awek.....itu aku tak jadi hal ler,tapi aku tak suka! bila remaja-remaja ni menunggang dengan cara bahaya cilok sana cilok sini nak tunjuk teror sesama sendiri,tanpa menghiraukan keselamatan pengguna jalanraya yang lain kalo exsiden xpsal2 jea.. ,tak pikir ker ia bawa anak dara orang,tak pikir ker kalau terjadi ape2 kemalangan ke ape ke an......sia-sia jer makayah bela dri kcik ! dah besar pon masih lagi nyusahkan mereka........aku pon mat rempit jugak dulu tp x ada laa pulun mcm nie.. bawak awex bangga ! nah ! ambik nie fuck mung !sronok kea bwk awex naik moto?? buat malu jeaa !hujan basah ! haha.. pe barang broo ! nasib baik laa aku bwak adik2 aku.. kalo aku sorg jeaa.. dah lama jdi mangsa kayu besbol dalam kete akak aku nie !maklum laaa kayu nie akak aku x pnah pukul org lagi.. =) .. jgn laaa smpai aku plak yg rasmi.. he3
Aku tak tau laa adakah remeja-remaja ni ada belajar sivik kat sekolah dulu...atau sajer-sajer nak lepas hawa berlumba seolah-olah jalanraya adalah tempat permainan macam kat taman awam gamaknya.pasaipa laa lah puak-puak ni tak mengahargai kehidupan dan menjaga nyawa sendiri.... adooii !insaf2 laaa sbelom terlambat ! =)
semata-mata mahu melunaskan kemahuan dalam mencari hiburan bahaya.....///

No comments:

Post a Comment

SEMUA TENTANG KITA

Popular Posts

KEGEMBIRAAN